Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Լավն ենք թե վատը՝ այլևս անիմաստ է քննարկել

Լավն ենք թե վատը՝ այլևս անիմաստ է քննարկել
02.09.2024 | 14:20

Էդ ո՞ր տված ենք հետ բերել, որ էս հերթական մեկը հետ բերենք։ Էլի՛ ենք տալու, որովհետև տալը հեշտ է, պահելը՝ դժվար։ Սա ենք մենք, ուրիշ տեղ մեզ մի փնտրեք, հատկապես մեր պոռոտ խոսքերում։

Լավն ենք թե վատը՝ այլևս անիմաստ է քննարկել։

Հուսիկ ԱՐԱ

Դիտվել է՝ 1181

Մեկնաբանություններ